Så är vi organiserade framöver

Beställningar och leveranser hanteras som vanligt.
Vi har alla ett ansvar att agera på ett solidariskt och lösningsorienterat sätt. Naturligtvis gör vi vad vi kan för att minska omfattningen av skador på våra kunder, partners och branschen i allmänhet. 

Kraftigt begränsad personalstyrka på kontoret.
De allra flesta av våra säljare och produktansvariga arbetar nu huvudsakligen från hemmakontor för att minska smittrisken. Detta har ingen praktisk betydelse för dig som kund, och arbetstiden är som vanligt från 08:00 till 17:00. Du kan fortfarande ringa vårt huvudnummer 08-20 77 10 eller ringa eller maila någon av medarbetare direkt. Alla våra anställda har möjlighet att ha videomöten via Skype eller Teams och videokonferenser via BlueJeans.
 
Kunder som besöker kontoret ber vi agera med högsta försiktighet och handskakningen ersätter vi med en vinkning.

Lager, logistik och utökade fraktalternativ.
Vi har fortfarande fullt tillräckligt med lagerpersonal på plats för att leveranser skall ske snabbt och smidigt så att alla beställningar går iväg som precis som vanligt. Vi förväntar oss dock att det kommer att bli något längre leveranstid för varor som levereras till oss från tillverkarna.

Vi erbjuder också alla våra återförsäljare drop shipment samt fördelaktiga bud-leveranser inom Stockholmsregionen. Kontakta oss för mer information och priser.

Teknisk service och ekonomiavdelning.
Vår Tekniska service och redovisningsavdelning fungerar som vanligt.
 
För andra frågor eller funderingar, ring oss på 08-207710 eller maila sweden@benum.com
 
Vänligaste hälsningar
 
/ Personalen på Benum